هیچ مجموعه تاریخی خنده‌داری بدون ماجرای جنگ ایمو یا شترمرغ کامل نمی‌شود. در آغاز جنگ جهانی اول، استرالیا کوشید تا جمعیت شترمرغ‌هایش را با مسلسل کنترل کند. اما شرایط آن گونه که انتظار داشتند پیش نرفت، شترمرغ‌ها سریع و زیرک بودند و بعد از چند روز نقشه‌کشی و شلیک هزاران گلوله تعداد ناچیزی از آن‌ها کشته شدند.  نهایتا ارتش استرالیا ناتوانی خود در کاهش جمعیت شترمرغ‌ها را قبول و عقب‌نشینی کرد.

ماراتن مردان در المپیک ۱۹۰۴

 

احمقانه‌ترین اتفاقات تاریخ بشر


این احمقانه‌ترین رویداد ورزشی تاریخ بود. برنده اول این مسابقه رد صلاحیت شد، چون مشخص شد که از نیمه راه سوار ماشین شده و تا خط پایان رانندگی کرده است. رقیب او هم در طول مسابقه بیمار شد، چون در میانه راه در یک باغ میوه توقف کرده و میوه خراب خورده بود. دو شرکت‌کننده دیگر هم که فکر می‌کردند شانس بردن مدال را دارند نهم و دوازدهم شدند، چون سگ‌های وحشی آن‌ها را دنبال کرده بودند. حتی برنده این مسابقه هم، چند کیلومتر‌ آخر مسابقه دوپینگ کرده و به زحمت به خط پایان رسیده است. همه این‌ها در یک مسابقه اتفاق افتاد.


کاظم سعیدزاده مسابقه ,کرده ,تاریخ ,احمقانه‌ترین ,اتفاقات تاریخ ,احمقانه‌ترین اتفاقات ,احمقانه‌ترین اتفاقات تاریخ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جهان مارکت sepidfile سفارش کیک فروشگاه 707th آموزش الکترونیکی(دوره متوسطه اول) كارآمد سایت تخصصی و آموزشی بدنسازی و تناسب اندام دکتر علیرضا قاضی زاده انکولوژیست